FBS Delivery: | www.kuljetussuomeen.fi ; www.finbaltdelivery.eu ; www.swedbaltdelivery.eu |
Venipak: | www.venipak.ee |
DPD: | www.dpd.com/ee |
OSC: | www.osc.ee/services |
SKY-CARGO: | sky-cargo.shop |
Ostude sooritamiseks pole tuvastatud kasutajana sisselogimine vajalik. Meie tootevaliku leiad lehekülje vasakust servast. Kui otsid kindlat brändi või toodet, siis sisesta see otsingukasti ning Sulle kuvatakse otsingusõnale vastavad tulemused.
Kõiki meie tootekategooriaid on võimalik mugavalt filtreerida. Tootekategooriale klikkides avaneb väike kategooria leht, mis sisaldab ka filtrite menüüd. Seal saad mugavalt oma valikut kitsendada. Nii saad otsida tooteid, mis on just Sinu maitse-eelistusega sobivad.
Kuidas osta:
Leia sobiv toode
Lisa toode ostukorvi ja vali sobiv kogus
Täida vajalikud väljad ning vali tarneviis
Vali makseviis ja kinnita tellimus
Pangalink
Vali pank, läbi mille soovid tellimuse eest tasuda. Teosta kõik panga poolt nõutavad protseduurid, seejärel edastame Sinu e-postile tellimuse vormi. Sinu tellimus komplekteeritakse Sinu poolt määratud korras ja kaup väljastatakse tellimuse vormi esitamisel.
NB! Alaealised (alla 18-aastased) alkohoolseid jooke tellida ei saa ning neile kaupa ei väljastata.
SuperAlko Viinarannasta e-poel (Aldar Eesti OÜ) on õigus e-poe vahendusel sõlmitud müügilepingust sanktsioonideta taganeda ning tellitud kaup jätta üle andmata või teenus osutamata alljärgnevatel juhtudel:
kui ostja on alla 18-aastane (alkoholi- ja tubakatooted)
kauba eest tasutud summa pole laekunud Aldar Eesti OÜ pangakontole
kui tellitud toodetele ei ole võimalik kohaldada kliendi poolt valitud transpordiviisi
kauba hind või omadused on e-poes süsteemivea tõttu valesti kuvatud
kaup on laost otsa saanud.
Kõikidel juhtudel teavitatakse klienti kas e-posti või telefoni teel.
Kui SuperAlko Viinarannasta e-poel ei ole võimalik tellimust täita, võetakse ostjaga ühendust ning kliendile tagastatakse saamata jäänud kauba eest tasutud ettemaksu summa.
Tellimuse tühistamine
Tellimust on võimalik tühistada, kui võtad meiega ühendust info@viinarannasta.ee või telefonil +372 55560021 enne, kui oleme kauba laost välja saatnud. Kui kaup on juba laost kulleriga või postipakiga välja saadetud, pole võimalik enam tellimust tühistada.
Kauba tagastamine
NB! Vastavalt Eesti Vabariigi ja Euroopa Liidu õigusaktidele ei laiene tarbija lepingust taganemise ja kauba tagastamise õigus alkohoolsetele jookidele.
Kui kaup on vale või defektiga, siis tuleb sellest teavitada kohe kauba kättesaamisel e-posti aadressil info@viinarannasta või helistada kontakttelefonile +372 55560021. Vale või defektiga kauba saab välja vahetada ostutšeki või arve alusel.
ALDAR EESTI OÜ E-POE MÜÜGITINGIMUSED
Seisuga 01.04.2020
1. ÜLDSÄTTED
1.1. Käesolevad SuperAlko Viinarannasta e-poe (Aldar Eesti OÜ) edaspidi: “SA VR e-pood” müügitingimused (edaspidi: tingimused) kehtivad SA VR e-poest ostmisel internetiaadressilt www.viinarannasta.ee.
Toodete müüja on Aldar Eesti OÜ (edaspidi: müüja), aadress F. G. Adoffi 11, Rakvere
44310, registrikood 11710650, tel +372 666 7365, e-posti aadress info@aldar.ee.
Tingimustega reguleeritakse õigussuhteid, mis tekivad müüja ja SA VR e-poest toodete ostja (edaspidi: klient) vahel.
1.2. Müüjal on õigus ühepoolselt tingimusi muuta ja täiendada, avaldades uued tingimused internetiaadressil www.viinarannasta.ee. Kui klient esitab tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohalduvad tellimuse esitamise ajal kehtinud tingimused.
1.3. Kliendil on võimalik enne tellimuse esitamist tingimused salvestada ja printida.
1.4. Kasutades SA VR e-poe veebikeskkonda muus keeles kui eesti keeles, kajastatakse vastavas keeles ka tingimused. Tõlgete mitmeti tõlgendatavuse korral lähtutakse eestikeelsest versioonist.
1.5. Klient nõustub SA VR e-poe tellimuse kinnitamisega tingimustes sätestatuga.
1.6. SA VR e-poe veebikeskkonnas olevate toodete piltidel on illustreeriv tähendus.
1.7. Müüjal on õigus ühepoolselt müügitingimusi (sh.hinda) muuta ja täiendada, avaldades uued tingimused internetiaadressil www.viinarannasta.ee.
Kui klient esitab tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohalduvad tellimuse esitamise ajal kehtinud tingimused.
1.8. SA VR e-poe klienditeeninduse kontaktandmed on: e-post info@viinarannasta.ee ja telefon +372 55560021.
2. TELLIMUSE ESITAMINE
2.1. Tellimusi saab SA VR e-poes esitada kas kliendina sisse logides või anonüümse kliendina.
2.2. Klient valib SA VR e-poest välja soovitud toote/tooted ja lisab tellimusse.
2.2.1. Alkoholi ja tubakatooteid (sh tubakatootega seonduvaid tooteid) müüakse ainult täisealistele klientidele, kes on tellimuse esitamisel kinnitanud, et on vähemalt 18-aastased. Kliendi vanust kontrollitakse alkoholi ja tubakatoodete üleandmisel.
2.3. Klient valib tellimuse üleandmise viisi ja koha (tingimuste punkt 4).
2.4. Klient kinnitab tellimuse ja tasub kogu tellimuse eest müüja poolt pakutud maksekeskkondades. Klient kontrollib enne tasumist, et tellimuses kajastatud tooted, kogused ja hinnad vastavad kliendi tegelikule soovile.
2.5. Pärast pangalingiga tasumist tuleb kliendil vajutada nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
2.6. Tellimuse ja makse kättesaamise kohta saadab müüja kliendile automaatse e-kirja.
2.7. Müüja alustab tellimuse täitmist kui klient on tellimuse kinnitanud.
2.8. Kui asendustoote müügihind ja/või kogus on väiksem võrreldes kliendi poolt tellitud toote müügihinna ja/või kogusega, tagastab müüja kliendile toote ja asendustoote müügihinna vahe.
2.9. Müüjal on õigus loobuda tellimuse täitmisest, teavitades sellest klienti e-posti teel koos loobumise põhjusega. Juhul, kui müüja loobub tellimuse täitmisest, tagastatakse tellimuse maksumus.
3. TOOTE HIND, MAKSEVÕIMALUSED
3.1. Toodete hinnad SA VR e-poes on toodud eurodes ning sisaldavad käibemaksu.
3.2. Klient tasub tellimuse eest ettemaksuna täies ulatuses panga vahendusel või kaupluse kassas deebetkaardiga (Visa Electron, Maestro), krediitkaardiga (Visa, MasterCard) või sularahas.
3.3. Juhul, kui klient valib tellitud toodete müüja poolt kohale toimetamise (s.t ei tule ise toodetele järele), lisandub müügihinnale toodete kohaletoimetamise tasu vastavalt tingimuste punktile 4.3
3.4. Tellimuse eest saab tasuda turvaliselt meie makseteenuste partneri Montonio Finance UAB vahendusel. Makse teostamiseks saab kasutada järgnevaid panku:
Eesti - Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Revolut
Läti - Swedbank, SEB, Citadele, Luminor, Revolut
Leedu - Swedbank, SEB, Luminor, Šiaulių bankas, Medicinos bankas, Citadele, Revolut
Soome – OP Financial Group, Danske Bank, Nordea, Revolut
Tellimuse maksumusele võib lisanduda teenustasu vastavalt kliendi ja panga vahel sõlmitud lepingule.
3.5. Makseid vahendab Montonio Finance UAB. Tasumine toimub väljaspool veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest veebipoe arvelduskontole.
Aldar Eesti OÜ on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montonio Finance UAB-le.
4. TOODETE KÄTTESAAMINE
4.1. Tellitud tooteid võib kätte saada määratud kauplustes (edaspidi: SA VR e-poe väljastuspunkt).
SA VR e-poe väljastuspunktiks on SuperAlko Cash & Carry (Lootsi 6, Tallinn).
4.2. Toodete kättesaamine SA VR e-poe väljastuspunktis
4.2.1. SA VR e-poe väljastuspunktis toimub toodete väljastamine kõigil nädalapäevadel, 10:00-19:00.
4.2.2. Tooted on SA VR e-poe väljastuspunktis kättesaadavad tellimuses määratud ajavahemikul.
4.2.3. Tooted saab klient kätte isikut tõendava dokumendi (ID kaart, pass, juhiluba) või kokku lepitud turvakoodi ja tellimuse numbri esitamisel. Isikut tõendava dokumendi puudumisel võib müüja jätta tooted väljastamata.
4.2.4. Müüja ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui müüjast mitte tulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse unikaalse tellimuse numbri ja selle alusel on tooted kätte saadud.
4.2.5. Kui tellimus sisaldab alkohoolseid jooke, antakse tooted üle vaid täisealisele isikule (nõutav vastuvõtja dokument). Kui klient dokumenti ei esita või kui klient on alaealine, on müüjal õigus jätta eelnimetatud tooted üle andmata.
4.3. Toodete kontroll ja toodete kahjustumise või kadumise riski üleminek
4.3.1. Toodete kättesaamisel on kliendil kohustus koheselt kontrollida toodete vastavust arve-saatelehele
4.3.2. Kui toodete kättesaamisel ilmneb, et toodete hulgas on mitte tellitud, defektseid, katkises pakendis tooteid, tuleb sellest koheselt teavitada müüja klienditeenindust.
4.3.3. Toodete kahjustumise või kadumise risk läheb üle kliendile kättesaamisest.
5. KLIENDI ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE
5.1. Müüja tagab kliendi poolt esitatud isikuandmete kasutamise vaid kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega, eelkõige ulatuses, mis on vajalik tellimuse täitmiseks.
Müüja ei edasta kliendi isikuandmeid kolmandatele isikutele, v.a kullerteenust pakkuvale ettevõttele ulatuses, mis on vajalik toodete kliendile kättetoimetamiseks või teenuse tarbimiseks
ja volitatud töötleja Montonio Finance UAB-le ulatuses, mis on vajalik maksete teostamiseks.
5.2. Isikuandmeteks on andmed, mida klient esitab tellimuse vormistamisel; ees- ja perekonnanimi, aadress, telefoninumber, e-posti aadress.
6. LEPINGUST TAGANEMINE, TOODETE TAGASTAMINE JA TAGASIMAKSED
6.1. Vastavalt Eesti Vabariigi ja Euroopa Liidu õigusaktidele ei laiene tarbija lepingust taganemise ja kauba tagastamise õigus alkohoolsetele jookidele.
7. PRETENSIOONIDE ESITAMINE JA VASTUTUS
7.1. Juhul, kui müüja oma kohustusi rikub, on kliendil õigus nõuda kohustuse täitmist, keelduda oma võlgnetava kohustuse täitmisest, nõuda kahju hüvitamist, hinna alandamist, rahalise kohustuse täitmisega viivitamisel viivist või taganeda lepingust.
7.2. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, sealhulgas kohale toimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida müüjal ei olnud võimalik mõjutada.
7.3. Müüja ja kliendi vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel.
Kokkuleppe mittesaavutamisel on kliendil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse, tarbijakaebuste komisjoni või Harju Maakohtu poole.